Monday, June 04, 2007

Parallels igen...!

Jag har skrivit en hel del inlägg om Parallels och deras Macprodukt Parallels Desktop. Jag gillar produkten och tycker den är extremt användbar.

Tyvärr är supporten för produkten under all kritik, något som gjorde att jag gick över till VMWare Fusion (jag kör beta 3 av Fusion). Det gick så långt med Parallels att jag fick pengarna tillbaka för produkten ändå fick jag ett glatt mail om att jag kunde betatesta Version 3 av Parallels Desktop och uppgradera till den för ett reducerat pris.

Något jag gjort...

Vi får se hur jag trivs med Parallels Desktop version 3, behöver man ingen support är produkten iallafall superb. Det nya med version 3 är stöd för Direct X och OpenGL, ja, det betyder naturligtvis stöd för spel så nu blir det säkert Counter-Strikedags inom ett par dagar. :)

No comments: